Toimitusehdot

Tuotteiden tilaaminen ja sopimuksen syntyminen


Tuotteet tilataan RAFF Oy:n verkkokaupasta lisäämällä tuotteet ostoskoriin ja suorittamalla maksu verkkokaupan ”Ostoskori”-sivulla. Tarkista tilauksesi siinä olevien virheiden varalta ennen tilauksen lähettämistä, käyttäjänä vastaat antamiesi tietojen oikeellisuudesta ja ajantasaisuudesta. Verkkokaupasta tilaaminen edellyttää toimivan sähköpostiosoitteen ilmoittamista. Sopimus syntyy, kun RAFF Oy vahvistaa tilauksen sähköpostitse. Sinulla on mahdollisuus tilata tuote eri toimitusosoitteeseen Suomessa kuin oma osoitteesi. 


Hinnat ja muut kulut


Ilmoitetut hinnat koskevat ainoastaan tässä verkkokaupassa tehtyjä tilauksia. Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron. Tilauskohtaiset toimituskulut näkyvät ostoskorissa. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Mahdolliset hinta- ja toimituskulu muutokset koskevat vain muutosten voimaantulon jälkeen tehtäviä tilauksia.


Maksutavat


Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit). Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Master Pass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit.


Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)

Sähköposti: helpdesk@vismapay.com

Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)

Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta


Maksaminen


Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin.


Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.


Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.


Lue lisää Visma Paysta: visma.fi


Toimitus 


Palvelun tarjoaja toimittaa myymänsä tuotteet käyttäjälle kolmannen osapuolen Postin kanssa tekemänsä kuljetussopimuksen perusteella.Toimitusaika onyleensä noin 2-4 arkipäivää .Toimituskulut sisältävät pakkaus- ja postikulut. Yli 200 € tilauksissa on ilmainen toimitus.


Toimituskulut Suomessa ovelle on 10 € tai Postin tai Schenkerin noutopisteeseen 6 €.


Mikäli pakettia ei noudeta säilytysajan sisällä, palautuu paketti lähettäjälle. Noutamattomista paketeista veloitamme käsittelykulun 10,00 €.


Tuotteen palautus


Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita sekä niissä tulee olla tuotelaput paikoillaan. Liitä palautukseen tilauksen mukana tullut palautuslomake, jossa on nimesi, yhteystietosi ja tilausnumero.


Kun palautat verkkokaupassa tekemäsi tilauksen, palautamme tästä maksetun suorituksen  pyrkien käyttämään sitä maksutapaa, jota olet käyttänyt alkuperäisessä ostotapahtumassa. Toimituskuluja emme palauta.


Palauttaessasi tuotteen sinun tulee pakata se huolellisesti ja lähettää alkuperäis- pakkauksessa sekä käyttämättömänä ja tuotelaput kiinnitettyinä, liittää mukaan tieto palautettavista tuotteista. Lisäohjeet palautuksesta on toimitettu tilauksen mukana, jos tilauksen toimitustavaksi on valittu Posti tai Schenker, myös palautus tulisi tehdä samaa kuljetusliikettä käyttäen, näin palautus on tilaajalle ilmainen. Kun palautat paketin Postin tai Schenkerin toimipisteeseen pyydä palautuskuitti. Postin Lähetystä ei voi palauttaa kirjelaatikkoon.


Palautusosoitteemme:


RAFF Oy

Kalevankatu 38, M3

00180 Helsinki


Tuotteen vaihto


Tuotteen vaihto onnistuu samaan tuotteen eri kokoon tai väriin tai samahintaiseen tuotteeseen. Vaihdettava tuote lähetetään ylläolevan palautusohjeen mukaisesti. Jos toivomasi tuote, koko tai väri on päässyt loppumaan, käsittelemme tuotteen palautuksena. Ilmoitus uudesta lähetyksestä tai tilauksen hyvityksestä saat pikimmin sähköpostiisi.


Reklamaatiot


Mikäli havaitset verkkokaupasta ostetussa tuotteessa kuluttajansuojalainsäädännön mukaisen virheen, voit halutessasi tehdä RAFF Oy:lle tätä koskevan reklamaation. Reklamaatiot on tehtävä mahdollisimman pian virheen havaitsemisen jälkeen osoitteeseen info@staging-kuusama.kinsta.cloud


Mikäli reklamaatio johtaa tuotteen palautukseen, vastaa RAFF Oy tästä aiheutuvista kuljetuskustannuksista.


Vastuunrajoitukset


RAFF Oy ei vastaa mistään välillisestä tai muusta epäsuorasta vahingosta, ellei se johdu RAFF Oy:n tahallisesta tai törkeän huolimattomasta toiminnasta tai laiminlyönnistä. RAFF Oy:n virhevastuu rajoittuu pakottavan lainsäädännön mukaiseen virhevastuuseen, eikä RAFF Oy anna mitään tämän ylimeneviä takuita tai vakuutuksia. Pidätämme oikeuden tehdä milloin tahansa muutoksia palvelussa.


Kaikki näistä yleisistä ehdoista tai verkkokaupasta ja siellä tapahtuvista ostoksista johtuvat erimielisyydet ratkaistaan pääsääntöisesti sopimalla RAFF Oy:n kanssa käydyin keskusteluin. Yleisistä ehdoista johtuvat erimielisyydet ratkaistaan lopullisesti Suomen tuomioistuimissa.